Skip to main content

Hledáte nové zákazníky, nebo potencionální spolupracovníky? Najděte lidi, kteří jsou s něčím nespokojení. Člověk spokojený se svou situací nehledá změnu. Nespokojenost přiměje lidi k akci. Nespokojenost nastaruje růst.

Nespokojenost udržuje věci v pohybu. Pokud jste nespokojení s nějakou situací, jste otevřeni tuto situaci řešit. Mnoho firem zlepšuje své výrobky a služby na základě nespokojenosti se současnou kvalitou, která nemusí být úplně špatná, ale může být lepší a vždy je co zlepšovat.

Vaši zákazníci jsou nespokojení, že se zasekli v nějaké situaci a hledají cestu z ní ven. Umožněte jim, pomocí vašich výrobků a služeb, najít cestu ven z této nepříjemné situace. Když objevíte místo, ve kterém jsou, potencionální zákazníci, nespokojení, tak se z nich stanou zákazníci.

Někteří lidé nevědí, že jsou nespokojení. Můžete počkat, až se stanou nespokojení, nebo jim můžete pomoci najít jejich nespokojenost. Pokládejte otázky, jejichž odpovědi pomohou odhalit jejich nespokojenost.

Prvním impulsem pro změnu, u většiny lidí, je jejich nespokojenost. První hybnout silou jsou negativní emoce a negativní situace. První se přemýšlí o věcech, které nechceme a až poté o věcech, které chceme, a kterými můžeme nahradit ty, které nechceme.

Motivace věcmi, které nechceme je velmi silná. Přemýšlejte nad věcmi, se kterými jste nespokojení. Tyto věci si zapište na kus papíru. Ihned po jejich identifikaci, můžete začít pracovat na jejich nápravě. Růst může být nastartován.

Nespokojenost vyvede i ty největší lenochy ze zóny pohodlí a umožní jim, se natáhnout na další úroveň.

Buďte dlouhodobě zaměření na vaše sny, ale vždy když se zaseknete, v nějaké situaci a neuvidíte cestu dál, tak si zkuste udělat rozbor věcí, se kterými jste nespokojení. Analyzujte svou osobní situaci, svou profesionální situaci, i situaci svého týmu. Pomožte lidem ve vašem týmu odhalit nespokojenost a vaše podnikání poroste mnohem rychleji.

Nikdo nechce zůstat nespokojen, po zbytek života. Nespokojenost je výchozím bodem ke zbytku úžasného života v prosperitě a hojnosti.

Znáte někoho, komu by mohl být článek nápomocen? Pošlete mu na něj odkaz.

Tomáš Zdražil

V osmnácti jsem si přečetl Bohatý táta, chudý táta od R. Kiyosakiho, na to začal podnikat. V roce 2015 objevil Bitcoin a založil Investree. Chtěl jsem zpřístupnil informace veřejnosti, propojovat příležitosti a organizovat byznys eventy po světě. Baví mě vanlife, jachting, coliving a minimalismus. Pět let jsem žil na pěti kontinentech a snažím se fungovat jako globální občan, když zrovna nežiji Bali v Brně na přehradě.